12 Aralık 2013 Perşembe

IMEDEEN TABLET (CİLT İÇİN TAKVİYE )

IMEDEEN TABLET (DERMO ONE )..D.O.
 Yaklaşık 3 senedır kullandıgım bir ürün.aldıgım zaman 4 yada 5 kutu bırden alıyorum.yanında mutlaka bır kutu hedıye alıyordum..:) huyumdur hedıyesız bırsey almam..Zaten bu tarz urunlerı bır kür olarak kullanıyorum..yanı en azından bır 6 al kullanmak lazım..etkısını o sekılde gorebılıyorum..bır kutu kullanıp mucize beklemek hayal bence..düzenli bir sekılde kullandım gece 2 tane tabletı bol bol suyla ıctım..kesınlık cok guzel bır urun..ben cok memnun kaldım..cıldımkı kurumayı nemsızlıgı gıderdı.kullandıgım sure boyunca tabı...besın takvıyesı kullanmak belkı uzun vadede rısk mıdır degılmıdır cokda emın degılım...ben vıtamın almayı kararında olacak sekılde tabı dogru buluyorum..sızde ben takvıye kullanırım. dogru buluyorum dıosansız bu tabletı kullanın derım ben devamlı kullanıyorum..10 uzernden 10 verırım..
https://www.imedeen.com.tr/%C3%BCr%C3%BCnler.aspx
sitenın adresınıde verdım ıcergı ayrıntılı yazılmıs.ıncelemek ısteyenler ıcın..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder