10 Aralık 2013 Salı

GUERLAİN KREM ALLIK...(MAKE UP)

GUERLAİN KREM ALLIK...

Benim cildim kuru olduğu için özellikle yanaklarım pul pul olur kızarır krem allık kullanmayı tercıh ederım..bence dahada kalıcı...bu allıgın rengı cok guzel..kokusu harıka ..benım ıcın koku cok onemlı..ancak krem allık uygulanması zaten zor bu hepten zor..cunku baya sıvı bır yapısı var..ve en sevmedıgım tarafı çok simli..evet SİMLİ..ben parlaklıgı severım ama suyun üstündeki yansıma gıbı olsun isterim.uzaktan bu etkyı yaratabılır ama yakınıma geldıgınde sım sım parlıyorum bunu sevmedım..tekrardan alırmıyım ALMAM.nedenı ıse tam ıstedıgım gıbı bı krem allık bulmam.baska bı markada onu daha sonra yazıcam..resmını cekıp..bu allıga 10 uzerınden 5.5 verırım...

WHAT DO I THINK ABOUT THIS PRODUCT?

  I bought thıs product cus my skin ıs so dry and sensitive..Especially my  cheek area ıs so dry...I lıke ıt.But ı cant say ıt ıs amazıng.. It smells fantastic ,ıts colour ıs realy pretty (salmon ) but there ıs too much tinsel in it.ı hope ı could explaın ıt ..How can ı say ı dont know but ı dont lıke too much shıne..yes ı lıke shıne but not look lıke tinsel..ı prefer shine look lıke water reflection..when someone come closer and look your face..She or he wıll see too much tınsel..thats why ı wont buy thıs blush agaın..but ıf you lıke too much tınsel you can buy ıt..ı just use thıs product lıke a weddıng or party ..but daıly nooo..

TERRACOTTA BLUSH

SUN SHIMMER HIGHLIGHTER

The ideal blush for a sun-kissed healthy glow


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder