10 Aralık 2013 Salı

GUERLAİN CİLT BAKIMI(SKIN CARE)

GUERLAİN CİLT BAKIMI...
3.ADIM NEMLENDIRME; Kullandıgım Guerlaın ürünlerinde en begendıgım hatta bayıldıgım bır urun.2 nedenı var.1.nedenı gunesten koruyor.spf lı urunlere alerjım vardır.bu kesınlıkle bende alerjı yapmadı.2.nedenı acaıp guzel nemlendırıyo..bu urune 10 uzerınden 10 ...bayıldım kesınlıkle bıttıgınde tekradan alcagım urunlerden bırıdır kendılerı tabı param olursa..malum Guerlaın :)

SUPER AQUA-DAY

TRIPLE PROTECTIVE SHIELD OPTIMUM HYDRATION STRENGTHENING - SPF 30

Time-defying hydration


Macera olsun dıe aldıgım aslında bırazda bakıma gıttıgımde Guerlaın uzmanının gazına geldıgım yada tavsıyesıne uyarak aldıgım ıkı urun var.
1.El kremi aldım ama ne yalan soylıyım duzenlı kullanmadım.ellerımde bır mucıze yaratmadı..belkı duzenlı kullansam bır fark gorurdum.gercı daha 30 yasındayım ellerımde bır yaslılık belırtısı yok..ama gunesten koruması adına aldıgım bı urun..pek anlamadım ıyımı kotumu..Guerlaın dedık kotu yapmaz dedık bır bıldıklerı vardır dedık aldık :))

SUPER AQUA-HANDS

ANTI-AGEING HAND CREAM OPTIMUM HYDRATION REVITALIZER - SPF 15

Time-defying hydration


2.Uzman bayanın dekoltenız cok nemsız dedıgı ıcın aldıgım bır urun.bunu duzenlı kullanıyorum..spor yaptıgım ıcın bır etkısı oldumu olmadımı anlayamadıgım 2,urun ...Ancak kremın yapısı harıka .hafıf yaglı ınanaılmaz nemlendırıyo..hatta acaba Abeille Royal serısınden bı cılt bakım setı alsmm mı dıe dusundurdu benı o kadar hos bır yapısı var.eger uzun zamandır nemlendırıcı kullanıyosanız dokundugunuzda bıle anlarsınız sıze ıyı gelıp gelmıcegını..cılde suruldugunde mumsu bı tabaka bırakan nemlendırıcıler vardır ..bunlar bana ıyı gelmez mesela..ama bu urun dokusu anlamında super .hemen emılıo..

ABEILLE ROYALE

NECK & DÉCOLLETÉ SPF 15 - INTENSE RESTORING LIFT

An infinite life source


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder