10 Aralık 2013 Salı

GUERLAİN SKIN CARE

GUERLAİN CİLT BAKIM...

Komple bir cilt bakım seti aldığım, GUERLAİN CİLT BAKIM ürünleri nasıldı?
İnternette Guerlain kullanıcılarını aradım fakat ben işe yarar bişe bulamadım.Guerlain cilt bakım ürününü birinin tavsiyesiyle almadım alma nedenim bu fondotendi. bu arada hangi renkleri aldığımı fotograflayıp koyucam..su an aklımda degıl :) 

                   

PARURE DE LUMIÈRE

LIGHT-DIFFUSING FOUNDATION MOISTURE INFUSION


tek kelimeyle harika bir fondotendi.kuru ciltler için çok uygun.kapatıcılığı çok iyi.nem vermek ve cilde bakım yapmak gibi bi özelliği var kı bu benim için çok önemli..iki farklı rengini alıp karıştırdım kendi cildime tam uygun rengi buldum..düğünüm için almıştım.tek kelimeyle 10 üzerinden 10 veririm.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder