10 Aralık 2013 Salı

GUERLAİN CİLT BAKIMI (SKIN CARE)

GUERLAİN CİLT BAKIMI...
2.ADIM..TEMİZLEME; Yüz yıkama jeli olarak aldım.Günlük cilt temizliği için kullanıyorum...Kesinlikle kuru ciltler için harıka bir temizleme.resmen nemlendirerek temizliyor.amaaaaa egerki yoğun bir göz makyajı yaptıysanız yada göz kalemı kullandıysanız öncelıkle göz makyaj cıkarıcısı ıle ıyıce makyajınızı temızleyın ..cunku goz makyajını ıyıce cıkarmıo...aslında yuz yıkama jelı ıle goz cevresını yıkamak belkı bır hata ama sonucta yoğun bır tempo içinde hemen bütün yuzumu yıkıyorum...bu anlamda kesınlıkle goz makyajımı cıkaramıo ama ..kesınlıkle kurutmadan temızlıo..basarılı bır urun..neyle yıkasam kuruyo, cıldım pul pul oluyor dıyenler bu urunu m utlaka denemelı dıorum..


SECRET DE PURETÉ

CLEANSING RADIANCE GEL

Preserves and illuminates skin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder