26 Haziran 2014 Perşembe

SLEEK EYESHADOW DIVINE MATTE PALETTE V2

          Sonundaaaa.... Yaklaşık olarak 14 gün beklediğim far paletini daha doğrusu far paletlerine dün kavuştum..Çocuklar gibi şendim.. Ürünleri bu siteden sipariş ettim.. cloud10beauty İlk şiparişimdi bu siteden.Açıkcası ilk siparişim olduğu için fazla ürün almadım.Tanesine 9.99 euro verdiğim paletler için 4.99 luk bir kargo ücreti ödedim..

SİPARİŞİ VERDİĞİM TARİH : 12.HAZİRAN.2014
ELİME ULAŞTIĞI TARİH      :  26.HAZİRAN.2014

        YANLIZ ben sipariş adresi olarak işyerimi verdim ve işyerim şehir merkezine baya uzak o yüzden bu kadar çok beklemiş olabilirim..Merkeze bi kaç gün daha erken gelebilir..

         Farlar umduğumdan daha küçük çıktı ben fotolardan baya büyük birşey bekliyordum.Tam bir karış büyüklüğünde . Ama far sonuçta az olmasını daha çok seviyorum.Bitiremiyorsunuz hiç bir zaman..Benim evimde senelik farlarım var en az 12 senelik mesela :)))

         Farları henüz hiiç denemedim dokunmaya kıyamadım.Yarın yapıcam inşallah ve buraya yapıları hakkında bir yazı yazıcam gün boyu ne kadar kaldığınıda yazıcam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder