14 Haziran 2014 Cumartesi

GUERLAIN SUPER AQUA MASK (INTENSIVE MASK OPTİMUM HYDRATION REVITALIZER

GUERLAIN NIN kullandığım tek maskesi bu üründü.İçersinde ya 4 paket yada 6 paket vardı tam olarak hatırlamıyorum.Fiyatıda ya 400 dü yada 600 civarı .Çünkü alalı nerdeyse 1 sene oldu hatta geçti bile.
    Küçük paketlerin içinde kağıt maske yada bez maske ye yedirilmiş bir ürün.Paketi açıp maskeyi yüzünüze yapıştırıyorsunuz ve 15 dakika bekliyorsunuz.
    Ben yarım saat bekliyorum ve cıkardıktan sonra kalanını kollarıma dekolteme sürüyorum.
    Çöpe atamm içinde koskaca bir şişe ürünün yedirilmiş hali var.Resmen akıyor maskenin kendisi .
    Yüzüme uyguladığımda hakikaten cildim neme doymuş oluyor.Ve inanılmaz bir serinlik hissi..Bu neden oluyor anlamış değilim maskeyi dolapta falanda saklamıyorum ama bu maskeyi ne zaman yapsam cildimde serinlik hissi ve ben buna bayılıyorum..Cildim böle dipdiri oluyor gergin ama nemli..Biraz daha zenginleşirsem alırım bu maskeyi. :)) Kuru nemsiz hassas ciltler için uygundur..






        I HAVE BEEN USING THIS MASK FOR 1,5 YEAR. I AM USING IT ONCE TIME A MONTH. I AM WAİTİNG FOR 20 MINUTES...AFTER MASK MY SKIN GETS SOFT AND RELAX .FOR A HOUR I AM FEELING MY SKIN COLD I DONT WHY BUT I LIKE THIS FEELIN IT MAKES ME FRESH... IT IS A LITTLE EXPENSIVE BUT IT WORKS I LIKE THIS MASK ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder