30 Haziran 2014 Pazartesi

SLEEK MAKE UP I-DIVINE ULTRA MATTES V2 DARKS & AU NATUREL PALETTE



       Sleek Makeup Divine Ultra  Mattes Darks V2 Palette ve Sleek Makeup Divine Au Naturel Palette
       İki gün denemeye kıyamadım ben bunlara ya.Tabi 14 gün bekleyince gelmesini birde bunun bir ay sipariş vereyim mi gelir mi gelmez mi sancılı dönemide vardı.

      Bir an bana gelen deli cesaretinden sonra hemen cloud10beauty den sipariş verip aldığım bu far paletlerine bayıldım.Şunların renklerinin güzelliğine bakın.Bu iki kutuda beni gömer zaten :))) Allah hepimize hayırlı uzun ömürler versin..

     Bu iki kutudan sonra çok fazla far paletine ihtiyaç duyacağımı zannetmiyorum
.
      Renklerin hepsi harika ve en güzelide fırçayı değdirir değdirmez far yoğun bir renk veriyor.Yapısı çok yumuşak ,pigmentasyonu gayet yoğun.Kutuda ne renkse gözünüzde de o rengi görebiliyorsunuz.

     Fiyatları 10 euro dan 30 tl desek bu fiyattan fazlasını hakediyor bence!
    Ben çok beğendim bu markayı.Yanlız fotolardan aldanmayın büyük çıkıyor farlar.Dediğim gibi  bir karış boyunda kutusu..:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder