30 Haziran 2014 Pazartesi

MAC PRO LONGWEAR PAINT POT SOFT OCHRE



      Makyaj dolabıma çooooktaaam alıp koymam gereken bir ürünmüş bu.
      Şu zamana kadar softochre siz geçen günlerime yanarım.
      O kadar far aldım ve o farlara sırf toplanmasın da kaliteli olsun die ne paralar döktüm ama aslında buna ihtiyacım varmış
      Christian diorun  krem far (yazısı burda) ını almıştım ve rengine bayılmıştım.Ama asla toplanmıcak dendi ve maalesef göz kapağımın üstü çizgi çizgi oldu...O yüzden hiç kullanamadım bu farı ama baz olarak göz kapağıma ilk soft ochre yi uyguladım arkasından krem farımı vee inanamadım ya hiç toplanmadı resmen gözümde 16 saat kaldı düşünün tam 16 saat ve hiç toplanmadı.
      Ürünün performansına 10 üzerinden 100 veriyorum hiç bir şekilde farlarım toplanmıyor gözümde.
       Eğer ki  far kullanmayı seven bir insansanız ve farınız toplanıyorsa ve daha fazla gözünüzde kalsın istiyorsanız bu ürünü deneyin derim.
      Hatta gidip mağazada denetin MAC  bu konuda asla sorun yapmayan hep güleryüzlü bir firma.Ben bütün Mac ürünlerimi Bursa Zafer Plaza Mac mağazasından alıyorum.İnanılmaz ilgili ve güleryüzlüler.Gözünüze komple bir makyaj yaptırın ve çıkın gezin eve gidince sonuçtan memnun kalırsanızürünü alın derim.
      Ben çook memnun kaldım.
 

       I am full of regret not buying this product until now.Whenever I painted eyeshadow , ıt wasnt longwear, ıts colour didnt look like as it was. And the worst thing was lots of lines on my eyelid cus of eyeshadow.But now I am using MAC paint pot SOFT OCHRE and what can I say IT REALY WORKS..I can use all my eyeshadow now.Doesnt matter powder or cream ,all of types eyeshadow can be longwear with this product. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder