5 Şubat 2014 Çarşamba

Parfumss parfumss ı never gıve up

1.NARSICO RODRIGUEZ :Odunsu ve kehribarımsı bir koku.Bunu aldığım gün aslında Balenciaga Paris parfumunu almaya gitmiştim ama ordaki bayanın tavsiyesiyle bunu aldım çünkü çok kalıcı bir parfüm istiyorum demiştim.koku tarzına bayıldım ben bu parfumun..Gerçekten kalite kokuyor.İçinde VANİLYA,TAKTİK AĞACI ve AMBERLYN varmış..Gece kullanım için çok ideal ama ben gündüzde kullandım..Hani bu parfümü begenmicek insan yoktur diorum..O kadar çok beğeniyorum..



2.SISLEY EAU DU SOIR DE LUNE :Hiçkimsenin beğenmediği ama benim çok beğendiğim parfumum :)) genelde herkesin düşüncesi çok ağır oluyo..Evet hafif bir koku değil kesinlikle ama bu öle pıs pıspsıspsısısıs sıkılcak bir parfüm değil sadece iki pıs yeter :)) hacı misi gibi bişe çünkü ..en azında ılk kokladıgınızda öyle ama aslında değıl sadece çok kalıcı aşırı derecede kalıcı
Üst nota : Muskat,kişniş,mandalina,biber yağı,bergamot,limon.
Orta nota: Mimoza,iris çiçeği,GÜL,şeftali,YASEMİN,inci çiçeği
Alt nota : PAÇULİ,bal,SANDAL AĞACI ,musk,meşe yosunu
içeriği çok zengin bu yüzden heralde aldığım en pahalı parfümdü.Modern bir koku değil teninize sıkın bekleyin beğenirseniz alın.denemeden alıncak bir parfüm değil.Sempatık bır koku degıl.



3.CHRISTIAN DIOR ADDICT LIFE TO LIFE : Bu parfümü bana eşim aldı yanlış parfumu almış aslında ben koyu mavı şişesini istemiştim :)) Ama şanşlıyım tam tarzım bir koku çıktı .Çiçeksi ve modern yumuşak bir koku.içinde en sevdiğim iki koku var GÜL ve YASEMİN.İnanılmaz temiz bir koku tam yazlık .denemeden internetten bile alınabılcek bir koku ..



4.BURBERRY TOUCH: Bu parfüm bana alışveriş yaptığım bir mağazadan hediye edilmişti..İlk sıktığımda dedım bu ne berbat bişe dedim biberli gibi bir koku geldi burnuma yaktı resmen..Ama içinde hiç biber namına birşey yokmuş aslında..Neyse zamanla geçince güzel bir koku oluyor..İçinde en sevdiğim iki koku var aslında gül ile yasemin ama belkıde cok meyveli kokularda olduğu için çok sevemedim.
Üst nota:Yaban mersini,frenk üzümü
Orta nota:YASEMİN ,GÜL,ŞEFTALİ VE FRAMBUAZ
Alt nota:Meşe yosunu ve vanilya



5.BVLGARI JASMİN NOİR : Odunsu ve çiçeksi bir başka koku daha.Buram Buram yasemin çiçeği kokuyor.Çok huzur verio bana bu parfümün kokusu.İçinde yasemin var adından da belli zaten .Gardenya ,tonka fasulyesı (bu baya enteresan :))meyan köku,çeşitli odunsu kokular mevcutmuş.Beğeniyorum bu parfumude ındırımde görürsem alcağım parfumlerden biridir.



6.CALVIN KLEIN SECRET OBSESSİON EDP :Bazen bu parfumu kulanan begenen tek ben varmısım gıbıme gelıo :) .Ağır bir kokusu var bence ama ınanılmaz karekteristik bir koku.Internettede cok ucuz neden bu kadar ucuz hıc anlamıyorum bence muhtesem bır koku..bence çok ama çok tarz bır koku ya .Aldığımda uzman arkadasta bu parfumu cok az kışı alır  sızde onlardan bırısınız dedı...:))tam bir odunsu ve çiçeksi bir koku içeriği çok zengin .Bayılıyorum ben bu kokuya alıp benı çok güzel yerlere götürüyoo ...
Üst nota:Erik,GÜL,küçük hindistan cevizi
Ara nota:YASEMİN,sümbülteber
Son nota:Kehribar,SANDAL AĞACI,vanilya



7.CHLOE LOVE EDP: Veeeeee en çok sevdığım parfum bu galıba emın degılım ama ya cok guzel kokuo cok hemde.ne zaman sıksam kokumu sordular yada cok guzel kokusun dedıler..bana cok yakısan bır parfum tarzıma karakterıme..Gül kokuo buram buram gül kokuo o kadar romantık o kadar masum bir koku kı bu 3 şişe bitirdim .:)))Reklamındakı kadınn tarzı bıle bayılmsıtım tam benm tarzım genel olarak Chloe benm tarzım parfumun rengı bıle benm tarzım bı renk sevıyorum bu parfumu benmle cok özdeşlesen bır parfum..Bir bu parfumle birde Versace Christal Noır le benı cok özdeşleştirmişlerdi ama bu parfumden vazgecemm..Ben bu kokuya aşığımm..Boş şişesini bile koklayıp durum bazen..Bütün kadınlarda ayakkabı takıntısı vardır..Bende parfümm:))



8.CHRİSTIAN DİOR ADDICT EAU DELİCE EDT : 2013 te cıkmış bir parfüm.Francois Demachy imzası taşıyormuş kendileri.Yazlık bir koku..Buda bana alışveriş yaptığım bir mağazadan verilen bir hediyeydi.Tatlı ama boğmayan bır tatlılıkta bır parfum..Kardeşim çok beğendiği için ona hediye ettim..Çok şirin bir koku..bu kadar başka birşey diemiyorum ..çok hatırlayamıyorum kokusunu çünkü..
Üst nota:Kiraz,portakal,kızılcık,bergamot
Alt nota:GÜL,badem,YASEMİN,ylang ylang
Dip nota:Vanilya,sedir,misk






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder