4 Şubat 2014 Salı

MY WISH LIST :))) GUERLAIN CHAMPS-ÉLYSÉES EAU DE PARFUM


Koku tarzı olarak meyveli çiçekli bir koku..ilk kokladığım andan itibaren vuruldum..Benim kullandığım parfümde çiçek kokusu olmak zorunda zaten.Çok seviyorum çiçek kokusunu..Ama bu koku çok orjinal ya..Hem nostaljik hem modern hem masum hem kaliteli..Guerlain koku tarzı olarak çok beğendiğim bir marka..Sadece parfümleri değil kremlerinin kokusuna da bayılıyorum..Hatta güneş koruyucu kreminin kokusuna bayıldığım için onun parfumunu yapmışlar bende hemen aldım ..çok fazla bilinen bir koku değil herkes gibi kokmayı sevmıyorum..İlerleyen zamanlarda alacağım bir koku yaz içinde ideal bence..Çok ağır değil çünkü..Ama maalesef biraz pahalı ..Ne yapalım artık iki parça kıyafet eksik alırım ama bu parfümü kaçırmam..
http://www.guerlain.com/int/en-int/fragrance/womens-fragrances/champs-elysees/champs-elysees-eau-de-parfum-spray



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder