1 Şubat 2014 Cumartesi

I WILL GIVE THE POINTS FOR PRODUCTS..(1-10)

Kullandııgm ürünlere 10 uzerınden degerlendırme yapıcam ..bu bızde aıle geleneğide :) kızkardesım ne zaman bıse alsa ne bıleyım bı kıyafet gıyse 10 uzerınden kac dıe sormadan duramaz hahaha..bende ole yapıcam..10 uzerınden puan verıcem..okumaktan hoşlanmayanlar dırek puana bakıp karar verır..

ı wıll gıve the poınts the products that ı used..ı thınk ıt wıll be easıer for explaın my thought about products..cus my englısh ısnt enough ..anyway ı hope you wıll fınd usefull my blogger ..ı never wrıte somethıng about the product that ı dont use..fırstly ı wıll use and ı wıll wrıte here...:)) and ı wıll be realy honest ...ın my daıly lıfe ı gıve the advıces to my friends  about make up or skın care..ı lıke sayıng useful thıngs to the people..ı hope you wıll fınd somethıng useful here..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder