26 Ocak 2015 Pazartesi

ARTDECO GLAM STARS SHIMMER CREAM EYESHADOW/ ARTDECO PARLAK KREM FARLAR

Merhabalar....
Gece makyajı için harika duran iki fardan bahsedicem sizlere.
Genelde dergilerdeki kapak resimlerinde böle gözkapakları ıslak görünümlü makyajlar olur.Bilmiyorum beğeniyormusunuz ıslak görünümlü göz makyajını ama ben bayılıyorum.
Hatta bir videoda çekimlerde göz kapaklarına dudak parlatıcısı sürüldüğünü bile görmüştüm.
Ama o anlık çekim için uygun olan bir yöntem çünkü denediğimde bütün gözkapaklarıma toplanmıştı.
Ama bu iki far istediğim o etkiye en yakın etkiyi yapan farlar.İçlerinde sanki deniz kabugunu rendelemişin gibi parçalar var.İri sedef parlaklığında tanecikler var.Gözlerde ıslak görünümü veriyor.
Ben çok beğendim 4 numaralı renginden kardeşimede aldım.Düğünde ona yapmış olduğum makyajda çok beğenip istemişti...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder