17 Aralık 2014 Çarşamba

SIGMA BRUSHES/SİGMA FIRÇALARI/3D SİGMA FONDOTEN FIRÇASI

Merhabalar...
Yaklaşık bir senedir ciddi anlamda makyaj yapıyorum. Fondoten, kapatıcı , baz ve kontür ürünleri uyguluyorum.
Herzaman için kaliteli ürünün iyi makyajın anahtarı olduğuna inandım ve ucuz olupta boş ürünlerle dokduracağıma makyaj masamı bir tane aldım kendime göre en iyisini almaya çalıştım.
Dünyaca ünlü makyaj artistlerinin yada takip ettiğim çoğu yabancı bloggerlardan özellikle çok güzel makyaj yapanlardan duyduğum birşey varsa oda İYİ MAKYAJ İYİ FIRÇAYLA OLUR!!! 
Sonuna kadar katılıyorum..!!
Çok uzatmadan önceden kullandığım iki tane gayet iyi fondoten fırçam vardı hatta şu zamana kadar ki en iyileriydi kendimce AMAAA bu Sigma 3 D fondoten fırçadıyla tanışana kadarmış. Tek kelimeyle KUSURSUZ!!!
Resimleri önceden yükledim ama fırçayı bir aydan fazladır kullanıyorum. Hala kusur bulamadım :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder