9 Mayıs 2014 Cuma

MAC AQUA SIRENSONG LIPSTICK

      Bu benim belkide 20. ten rengi yada nude yada doğal yada ölü rengi ne dersek diyelim almaya doyamadığım bıkamadığım bir renk. En çok kullandığım renk tonları doğal ten rengi dediğimiz tonlar.

      MAC in AQUATIC koleksiyonundaki tek ten rengi ruj bu.Dener denemez bayıldım.Yapısı çok güzel yumuşak ve kolay sürülüyor.Dudağı kurutmuyor ki genelde ten rengi rujlar kurutur ve hiç hoş olmayan bir görüntü olur.AMAAA benim için bu ruju almamın tek nedeni içersinde çok hoşuma giden ışıltının olması.Ten rengi rujlarımın hiç birinde olmayan bir özellikti bu.Ten rengi rujların o donuk zor kullanılabilir ifadesini kırıyor bu durum.

      Koleksiyon ürünü olduğu için sayıca çok az getiriliyor bu ürünler.Hatta ilk aldığım kutuyu en yakın arkadaşım aldı çook beğendiği için bende gidip kendime ikinci kutuyu aldım.

      Ten rengi rujlardan hoşlanıyorsanız denemeye kesinlikle değer bir ürün.Şanslıysanız ellerinde belki hala vardır. :))






MAC AQUATIC COLLECTION SIREN SONG: Burda dudağımda sadece bu ruj var dudak kalemi kullanmadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder